VERZENDEN
Land | Standaard verzending | Post afhaalpunt | Verzend tijd |
---|---|---|---|
Nederland | Gratis | Gratis | 1-2 werdagen |
België | € 4,- | € 2,- | 2-3 werkdagen |
Duitsland | € 4,- | € 2,- | 3-4 werkdagen |
United Kingdom | € 4,- | € 2,- | 3-4 werkdagen |
Frankrijk | € 4,- | € 2,- | 3-4 werkdagen |
Denemarken | € 4,- | € 2,- | 3-4 werkdagen |
Hongarije | € 4,- | - | 3-4 werkdagen |
Luxemburg | € 4,- | € 2,- | 3-4 werkdagen |
Oostenrijk | € 4,- | € 2,- | 3-4 werkdagen |
Polen | € 4,- | - | 3-4 werkdagen |
Spanje | € 4,- | € 2,- | 3-4 werkdagen |
Tjechië | € 4,- | - | 3-4 werkdagen |
Ierland | € 4,- | - | 3-4 werkdagen |
Canada | € 15,- | - | 5-6 werkdagen |
United States | € 15,- | - | 5-6 werkdagen |
Land | Standaard verzending | Pakketvervoerder |
---|---|---|
Nederland | € 4,- | DPD |
België | € 5,- | DPD |
Duitsland | € 6,- | DPD |
United Kingdom | € 6,- | DPD |
Frankrijk | € 6,- | DPD |
Denemarken | € 6,- | DPD |
Hongarije | € 6,- | DPD |
Luxemburg | € 6,- | DPD |
Oostenrijk | € 6,- | DPD |
Polen | € 6,- | DPD |
Spanje | € 6,- | DPD |
Tjechië | € 6,- | DPD |
Ierland | € 6,- | DPD |
Canada | OP EIGEN KOSTEN | - |
United States | OP EIGEN KOSTEN | - |
- Verzending
We doen ons uiterste best om je bestelling binnen 24 uur te verzenden. Het kan gebeuren dat de bevestiging voor verzenden een à twee dagen duurt. Zo’n vertraging kan worden veroorzaakt door de transportbedrijven waar we mee samenwerken, of een enkele keer door een ongebruikelijke hoeveelheid bestellingen.
Levertijd in Nederland is 1-2 werkdagen (ma-vrij) vanaf de dag dat je de verzendbevestiging via de mail ontvangt. Om je pakketje zo snel mogelijk te laten bezorgen versturen we kleine bestellingen (3-4 kleding items) met PostNL Mailbox Parcel Extra 0-2 kg. Het pakketje past gewoon door je brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te zijn om je pakketje in ontvangst te nemen.
Liever je pakketje afhalen bij een PostNL punt? Dat kan, selecteer de pick-up optie tijdens het afreken proces.
Is je verzending na 2 werkdagen nog niet aangekomen, dan is er vaak iets mis, neem in dat geval dan altijd even contact met ons op. Fouten in het leveringsadres of een kapotte zending (onze verantwoordelijkheid, dus geen zorgen) worden het snelste op deze manier opgelost.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling vlak nadat je de bestelling hebt geplaatst, kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens het online afrekenen. Neem in dit geval even contact met ons op zodat wij met je mee kunnen kijken.
Mocht je net het ongeluk hebben dat je een item aan het afrekenen bent dat op hetzelfde moment ‘out of stock’ gaat, of vanwege incorrecte voorraadbeheer, kunnen we het product helaas niet naar je opsturen tot het product weer terug op voorraad is. Je word terugbetaald volgens onze algemene regeling.