Klantenservice
- Verzending
We doen ons uiterste best om je bestelling binnen 24 uur te verzenden. Het kan gebeuren dat de bevestiging voor verzenden een à twee dagen duurt. Zo’n vertraging kan worden veroorzaakt door de transportbedrijven waar we mee samenwerken, of een enkele keer door een ongebruikelijke hoeveelheid bestellingen.
Levertijd in Nederland is 1-2 werkdagen (ma-vrij) vanaf de dag dat je de verzendbevestiging via de mail ontvangt. Om je pakketje zo snel mogelijk te laten bezorgen versturen we kleine bestellingen (3-4 kleding items) met PostNL Mailbox Parcel Extra 0-2 kg. Het pakketje past gewoon door je brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te zijn om je pakketje in ontvangst te nemen.
Liever je pakketje afhalen bij een PostNL punt? Dat kan, selecteer de pick-up optie tijdens het afreken proces.
Is je verzending na 2 werkdagen nog niet aangekomen, dan is er vaak iets mis, neem in dat geval dan altijd even contact met ons op. Fouten in het leveringsadres of een kapotte zending (onze verantwoordelijkheid, dus geen zorgen) worden het snelste op deze manier opgelost.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling vlak nadat je de bestelling hebt geplaatst, kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens het online afrekenen. Neem in dit geval even contact met ons op zodat wij met je mee kunnen kijken.
Mocht je net het ongeluk hebben dat je een item aan het afrekenen bent dat op hetzelfde moment ‘out of stock’ gaat, of vanwege incorrecte voorraadbeheer, kunnen we het product helaas niet naar je opsturen tot het product weer terug op voorraad is. Je word terugbetaald volgens onze algemene regeling.
- Retourneren & terugbetaling
We begrijpen het! Soms is je bestelling niet helemaal wat je had verwacht en wil je je geld terug. Geen zorgen, zolang het item in originele staat is en in de originele verpakking word terug gestuurd accepteren wij retouren binnen 14 dagen. Let op, als je retourneert: dan zijn de verzendkosten voor jouw rekening. Wil je weten wat de verzendkosten zijn voor retourneren? Check dan de Nederlandse verzend tarieven van DPD op: www.DPD.com.
Zolang een product in originele staat verkeerd, accepteren we retouren. Er zijn verschillende tarieven voor elk land waar we naartoe verzenden. Deze tarieven kun je hier terugvinden.
Zodra we je retour hebben ontvangen, storten we het totale bedrag min de retour verzendkosten, naar je rekening terug. Voor een overzicht van de retour kosten kun je op deze pagina terecht.
- Registreer je retour verzending HIER
- Plak je retour label op het pakket.
- Laat het pakket achter bij DPD post locatie.
- Vergeet bij afgifte je retour verzend bewijs niet en bewaar deze.
Zodra we je retour goed hebben ontvangen storten we het bedrag terug naar je rekening.
LET OP: Zorg er alsjeblieft voor dat het product in dezelfde staat verkeerd als hoe je deze hebt ontvangen, in de originele verpakking, met alle labels en hangtags er nog aan! Als het product niet in goede staat verkeerd en niet meer verkocht kan worden, kunnen we je helaas niet het aankoopbedrag naar je rekening terugstorten. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, laat dit dan aan ons weten zodat we het probleem voor je op kunnen lossen.
Het kan tot 14 dagen duren voordat wij je retour hebben ontvangen en hebben verwerkt.
Natuurlijk!
Nee, als je een product om wil ruilen in een andere kleur of maat, raden we je aan om het ongewenste product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Je retour moet eerst door ons team worden goedgekeurd, als alles in orde is, laten we je via de mail weten dat we het bedrag terug storten op je rekening.
- Pinpas en Creditcard, 1-5 werkdagen. Het retour bedrag wordt geruggestort op de rekening waar eerder mee betaald is.
- PayPal, 1-5 werkdagen. Het retourbedrag word op hetzelfde PayPal-account teruggestort waar voorheen mee is betaald.
Onthoud dat jij als klant verantwoordelijk bent voor de retournering totdat wij het pakket hebben ontvangen en hebben verwerkt. Zorg er altijd voor dat je een retour verzendbewijs ontvangt bij het afgeven van je pakketje aan een postdienst.
- Je retour online aanmelden
Een product retourneren? Zorg ervoor dat je het retour verzendlabel zichtbaar op het pakket plakt en registreer je retour online HIER
- Problemen met bestellen
- Het nummer van je bestelling
- De product naam van het verkeerde product dat je hebt ontvangen
- Een korte omschrijving van het verkeerde product wat je hebt ontvangen
Wil je iemand verassen met een OGY cadeautje? Vul dan tijdens het afreken proces het aflever adres in van de persoon wie je wil verassen. We verschaffen helaas geen speciale cadeau verpakkingen.
Mocht er iets fout gaan met de levering van de bestelling, kunnen wij alleen communiceren met de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
Als er een product mist van je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via de mail. Samen kunnen we kijken waar het fout is gegaan en zorgen we zo snel mogelijk voor een oplossing.
Vanaf het moment dat wij je bestelling hebben afgegeven bij een PostNL punt gaat de verzendtijd van 1-2 werkdagen in. Heb je na deze periode nog steeds je pakketje niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via de mail zodat we kunnen onderzoeken waar je pakketje zich op dat moment bevind.
- Voorraad & Wachtlijst
Als een product ‘out of stock’ is, kun je je email achterlaten op de product pagina. We sturen je dan een mailtje zodra het product weer op voorraad is.
Zodra het product weer ‘out of stock’ gaat en je de aankoop nog niet hebt volbracht, moet je weer je e-mail achterlaten op de productpagina om een notificatie te krijgen wanneer dit product weer op voorraad is.
Waarom heb ik deze e-mail gekregen?
Als dit gebeurd, dachten we dat we het product op voorraad hadden toen je de bestelling deed. Helaas kwamen we er dan tijdens het inpakken van je bestelling achter, dat we dit item niet meer op voorrad hadden. Dit spijt ons zeer! We storten je geld terug en hopen dat je je e-mail op de product pagina achterlaat, zodat we je een mail kunnen sturen wanneer dit product weer terug op voorraad is.
- Betalingen
We accepteren Visa, MasterCard, Maestro, Paypal, Bancontact en betalingen via Ideal.
Let op: we accepteren geen credit card gift cards; we kunnen geen betalingen splitsen tussen creditcards.
Is je bestelling succesvol afgerond? Dan schrijven we het bedrag van je rekening af.
De prijzen op ogysportwear.nl worden weergeven in € Euro’s.
Nee dat hebben wij niet. We werken met professionele hosting, automatische updates van de software voor ons CMS en extra veiligheidsinstellingen en backups. Voor betalingen is HTTPS ingesteld. Ook slaan we geen betalingsgegevens op anders dan geanonimiseerde data van Ideal en Bancontact, zodat je belangrijke financiële persoonsgegevens volledig afgeschermd zijn van de online omgeving.
OGY Sportwear ontvangt alleen een e-mail wanneer een betaling succesvol is afgerond. Deze e-mail bevat je voor en achternaam, adres, telefoonnummer en e-mail adres. Samen met het totale afreken bedrag voor de bestelling.
Natuurlijk! Neem contact met ons op en stuur een mailtje, we helpen je graag verder!