Doorgaan naar inhoud
OGY logo 2021 White
  • Onze collectie
  • Sportleggings
  • Sport Crop Tops
  • OGY brand
  • Over OGY
  • OGY’S dagboek
  • Contact
OGY Sportswear
Winkelwagen 0

Klantenservice

  • Verzending

We doen ons uiterste best om je bestelling binnen 24 uur te verzenden. Het kan gebeuren dat de bevestiging voor verzenden een à twee dagen duurt. Zo’n vertraging kan worden veroorzaakt door de transportbedrijven waar we mee samenwerken, of een enkele keer door een ongebruikelijke hoeveelheid bestellingen. 

Waar is mijn pakketje?

Levertijd in Nederland is 1-2 werkdagen (ma-vrij) vanaf de dag dat je de verzendbevestiging via de mail ontvangt.  Om je pakketje zo snel mogelijk te laten bezorgen versturen we kleine bestellingen (3-4 kleding items) met PostNL Mailbox Parcel Extra 0-2 kg. Het pakketje past gewoon door je brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te zijn om je pakketje in ontvangst te nemen. 

Liever je pakketje afhalen bij een PostNL punt? Dat kan, selecteer de pick-up optie tijdens het afreken proces. 

Is je verzending na 2 werkdagen nog niet aangekomen, dan is er vaak iets mis, neem in dat geval dan altijd even contact met ons op. Fouten in het leveringsadres of een kapotte zending (onze verantwoordelijkheid, dus geen zorgen) worden het snelste op deze manier opgelost. 

Geen order bevestiging ontvangen?

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling vlak nadat je de bestelling hebt geplaatst, kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens het online afrekenen. Neem in dit geval even contact met ons op zodat wij met je mee kunnen kijken. 

Producten die 'out of stock' raken

Mocht je net het ongeluk hebben dat je een item aan het afrekenen bent dat op hetzelfde moment ‘out of stock’ gaat, of vanwege incorrecte voorraadbeheer, kunnen we het product helaas niet naar je opsturen tot het product weer terug op voorraad is. Je word terugbetaald volgens onze algemene regeling. 

  • back Retourneren & terugbetaling

We begrijpen het! Soms is je bestelling niet helemaal wat je had verwacht en wil je je geld terug. Geen zorgen, zolang het item in originele staat is en in de originele verpakking word terug gestuurd accepteren wij retouren binnen 14 dagen.  Let op, als je retourneert: dan zijn de verzendkosten voor jouw rekening. Wil je weten wat de verzendkosten zijn voor retourneren? Check dan de Nederlandse verzend tarieven van DPD op: www.DPD.com.

Wat kost het om te retourneren?

Zolang een product in originele staat verkeerd, accepteren we retouren. Er zijn verschillende tarieven voor elk land waar we naartoe verzenden. Deze tarieven kun je hier terugvinden. 

Zodra we je retour hebben ontvangen, storten we het totale bedrag min de retour verzendkosten, naar je rekening terug. Voor een overzicht van de retour kosten kun je op deze pagina terecht. 

Hoe retourneer ik een product?
  • Registreer je retour verzending HIER
  • Plak je retour label op het pakket.
  • Laat het pakket achter bij DPD post locatie.
  • Vergeet bij afgifte je retour verzend bewijs niet en bewaar deze.  

Zodra we je retour goed hebben ontvangen storten we het bedrag terug naar je rekening. 

LET OP:  Zorg er alsjeblieft voor dat het product in dezelfde staat verkeerd als hoe je deze hebt ontvangen, in de originele verpakking, met alle labels en hangtags er nog aan! Als het product niet in goede staat verkeerd en niet meer verkocht kan worden, kunnen we je helaas niet het aankoopbedrag naar je rekening terugstorten. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, laat dit dan aan ons weten zodat we het probleem voor je op kunnen lossen. 

Hebben jullie mijn retour goed ontvangen?

Het kan tot 14 dagen duren voordat wij je retour hebben ontvangen en hebben verwerkt.

Kan ik sale items retoureren?

Natuurlijk!

Kan ik een product omruilen?

Nee, als je een product om wil ruilen in een andere kleur of maat, raden we je aan om het ongewenste product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Wanneer ontvang ik het retour bedrag?

Je retour moet eerst door ons team worden goedgekeurd, als alles in orde is, laten we je via de mail weten dat we het bedrag terug storten op je rekening. 

  • Pinpas en Creditcard, 1-5 werkdagen. Het retour bedrag wordt geruggestort op de rekening waar eerder mee betaald is.
  • PayPal, 1-5 werkdagen.  Het retourbedrag word op hetzelfde PayPal-account teruggestort waar voorheen mee is betaald.
Let op!

Onthoud dat jij als klant verantwoordelijk bent voor de retournering totdat wij het pakket hebben ontvangen en hebben verwerkt. Zorg er altijd voor dat je een retour verzendbewijs ontvangt bij het afgeven van je pakketje aan een postdienst. 

  • Commercial delivery Je retour online aanmelden

Een product retourneren? Zorg ervoor dat je het retour verzendlabel zichtbaar op het pakket plakt en registreer je retour online HIER

  • Artboard 90 Problemen met bestellen
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Zodra je hebt ontdekt dat we je een verkeerd item hebben toegestuurd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur een mailtje door naar help@ogyapparel.com met de volgende informatie:
  • Het nummer van je bestelling
  • De product naam van het verkeerde product dat je hebt ontvangen
  • Een korte omschrijving van het verkeerde product wat je hebt ontvangen

Kan ik producten naar iemand opsturen als cadeautje?

Wil je iemand verassen met een OGY cadeautje? Vul dan tijdens het afreken proces het aflever adres in van de persoon wie je wil verassen. We verschaffen helaas geen speciale cadeau verpakkingen. 

Mocht er iets fout gaan met de levering van de bestelling, kunnen wij alleen communiceren met de persoon die de bestelling heeft geplaatst. 

Ik mis een product van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Als er een product mist van je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via de mail. Samen kunnen we kijken waar het fout is gegaan en zorgen we zo snel mogelijk voor een oplossing. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling nog niet is geleverd?

Vanaf het moment dat wij je bestelling hebben afgegeven bij een PostNL punt gaat de verzendtijd van 1-2 werkdagen in. Heb je na deze periode nog steeds je pakketje niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via de mail zodat we kunnen onderzoeken waar je pakketje zich op dat moment bevind. 

Kan ik meerdere producten van verschillende bestellingen combineren in 1 retour?
Als je meerdere producten uit verschillende bestellingen samen wil retourneren, dan kan dat. Wel moeten de producten allemaal besteld zijn vanuit hetzelfde gebruikers account. Zorg er wel voor dat je voor alle producten de pakbon aan het pakketje toevoegt. Mocht je de pakbon kwijt zijn, kun je een nieuwe downloaden via onderstaande link. Zorg dat je alle informatie correct invult, zodat wij sneller je retour in behandeling kunnen nemen. 
 
RETOURPAKBON.PDF

  • noun_delivery_357449 Voorraad & Wachtlijst

Als een product ‘out of stock’ is, kun je je email achterlaten op de product pagina. We sturen je dan een mailtje zodra het product weer op voorraad is. 

Wanneer word ik op de hoogte gesteld van nieuwe voorraad?
Je ontvangt van ons een e-mail zodra we de nieuwe voorraad hebben ingevoerd op de webshop. We kunnen je niet garanderen hoelang deze producten op voorraad blijven, dus wees er snel bij! 

Zodra het product weer ‘out of stock’ gaat en je de aankoop nog niet hebt volbracht, moet je weer je e-mail achterlaten op de productpagina om een notificatie te krijgen wanneer dit product weer op voorraad is. 

Why have I received an email saying the item I've ordered is out of stock?
Het spijt ons als je van ons een e-mail krijgt waarin we aangeven dat het product wat je had besteld, helaas niet meer op voorraad is. 
 

Waarom heb ik deze e-mail gekregen?
Als dit gebeurd, dachten we dat we het product op voorraad hadden toen je de bestelling deed. Helaas kwamen we er dan tijdens het inpakken van je bestelling achter, dat we dit item niet meer op voorrad hadden.  Dit spijt ons zeer! We storten je geld terug en hopen dat je je e-mail op de product pagina achterlaat, zodat we je een mail kunnen sturen wanneer dit product weer terug op voorraad is. 

  • noun_payment_1800088 Betalingen
Welke betaal opties heb ik?

We accepteren Visa, MasterCard, Maestro, Paypal, Bancontact en betalingen via Ideal.

Let op: we accepteren geen credit card gift cards; we kunnen geen betalingen splitsen tussen creditcards.

Wanneer word mijn betaling afgeschreven?

Is je bestelling succesvol afgerond? Dan schrijven we het bedrag van je rekening af.

Welke munteenheid gebruiken jullie op de webshop?

De prijzen op ogysportwear.nl worden weergeven in € Euro’s.

Heeft OGY Sportwear toegang tot mijn betaalrekening informatie?

Nee dat hebben wij niet. We werken met professionele hosting, automatische updates van de software voor ons CMS en extra veiligheidsinstellingen en backups. Voor betalingen is HTTPS ingesteld. Ook slaan we geen betalingsgegevens op anders dan geanonimiseerde data van Ideal en Bancontact, zodat je belangrijke financiële persoonsgegevens volledig afgeschermd zijn van de online omgeving. 

OGY Sportwear ontvangt alleen een e-mail wanneer een betaling succesvol is afgerond. Deze e-mail bevat je voor en achternaam, adres, telefoonnummer en e-mail adres. Samen met het totale afreken bedrag voor de bestelling.

Kan iemand mij helpen met het plaatsen van een online bestelling?

Natuurlijk! Neem contact met ons op en stuur een mailtje,  we helpen je graag verder!

Niet gevonden wat je zocht?

  • Vraag op facebook
  • Vraag op Instagram
  • Connect via Messenger
  • Stuur ons een email

Help

  • Customer Care
  • Verzenden
  • Retouren
  • Bestellen
  • SIZING HELP

ABOUT US

  • Over OGY
  • OGY Brand

Payment Options

Ideal (1)
visa2
mastercard
maestro

Delivery within 1-2 days with

dpddd

© 2023 OGY Sportswear  Nederland

Algemene Voorwaarden | Privacy Policy

Bekijk winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Stuur ons een email

Maattabel | vrouwen | Leggings

CM
INCH
CM
OGY SIZE (EU)TAILLEHeupen(regular) inseam
XXS (32)58-62 CM81-86 CM71 CM
XS (34)63-67 CM87-92 CM71 CM
S (36)68-72 CM93-98 CM71 CM
M (38)73-77 CM99-104 CM71 CM
L (40)78-82 CM105-110 CM71 CM
XL (42)83-87 CM111-115 CM71 CM
INCH
OGY SIZE (EU)TAILLEHeupen(regular) inseam
XXS (32)23"-24 1/2"32"-34"28"
XS (34)25"-26 1/2"35"-37"28"
S (36)27"-29"38"-40"28"
M (38)30"-32"41"-43"28"
L (40)33"-35"44"-46"28"
XL (42)36"-38"47"-49"28"

MAATTABEL | VROUWEN | TOPS

CM
INCH
CM
OGY SIZE (EU)TAILLEBORST
XXS (32)58-62 CM76-80 CM
XS (34)63-67 CM81-85 CM
S (36)68-72 CM86-90 CM
M (38)73-77 CM91-95 CM
L (40)78-82 CM96-100 CM
XL (42)83-87 CM101-105 CM
INCH
OGY SIZE (EU)TAILLEBORST
XXS (32)23"-24 1/2"30"-31 1/2"
XS (34)25"-26 1/2"32"-33 1/2"
S (36)27"-29"34"-35 1/2"
M (38)30"-32"36"-38"
L (40)33"-35"39"-41"
XL (42)36"-38"42"-44"

OMREKENEN NAAR INTERNATIONALE MAAT

OGY SIZE (EU)UKUS / CANADAAUSTRALIË
XXS (32)426
XS (34)648
S (36)8610
M (38)10812
L (40)121014
XL (42)141216

HOE DE MAAT GENOMEN MOET WORDEN

OGY size guide how to measure

BORST

Meet ter hoogte van het volste gedeelte van de borst.

TAILLE

De natuurlijke taille meet je bij het smalste punt. 

HEUP

Meet vanaf het volste gedeelte en zo’n 20 cm lager dan je natuurlijke taille. 

Inseam

Meet vanaf de bovenkant van het been, vanaf het kruis tot aan de enkel. 

Shop alle producten
  • Sportleggings
  • Sport Crop Tops
  • OGY Brand
  • Story of OGY
  • OGY’S dagboek
  • SIZING HELP